?

Log in

PARTY 2NITE!!!!!!   
04:57pm 26/03/2005
  Streets: Havenhurst/SanJose... between chatsworth and Devonshire
Time: 9pm
- DJ
- KEGS
- LIQUOR

DONT MISS OUT!!!
 
     

(12 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
whada triP!~   
12:20am 15/11/2004
 
mood: relieved

yesturday i'm all chillin with my homegurl drinkin in my car like on some mountain and fuckin copz show up glaring there damn flashlight in my car!!! i thought i was gonna be sooo fucked cause i'm 18 n all. I told the po's that i dont have anything else in my car besides the alcohol. so they searched my car n found nothing else.. THANK YOU GOD!!!! i'm soo lucky they didnt find the bud in my car. So they told us 2 pour the rest of the alcohol out and 2 go home. itz tight that at least some po's out there r chill. FUUCKK what a RUSH! lol

 

 

                           HAPPY B-DAY YASMINE~!!!

 
     

(7 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
WHHHATTT!   
05:52pm 08/11/2004
 
mood: sore
Not much has been up.. just been sick this whole weekend and now i'm takin time off work cause my back is KILLING me!. So im off for 7 days and i got some pain killers... sounds like a vacation 2 me haha. I've been so bored this weekend i made my self a MySpace.. pimped that shit out!!! ahha or at least i tried.. check it out http://profiles.myspace.com/users/10236039
 
     

(3 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
.....   
02:29am 02/11/2004
 
mood: uncomfortable


depression is a bitch.. aint it
 
     

(4 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
   
02:23pm 22/10/2004
 
mood: O so Horny

FLG

Random Pix

 
     

(15 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
bored   
02:08pm 10/10/2004
 
mood: blank
damn why is life so boring again?
 
     

(14 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
   
01:56pm 09/10/2004
 
mood: energetic
Can you see me
Floating above your head
As you lay in bed
Thinking about everything
That you did not do
Cause saying I like you
Has nothing to do with meaning it

And I don't trust you
Cause every time you're here
Your intentions are unclear
I spend every hour waiting for a phone call
That I know will never come
I used to think you were the one
Now I'm sick of thinking anything at all

You ain't ever coming back to me
That's not how things were supposed to be
You take my hand just to give it back
No other lover has ever done that

Do you remember
The way we used to melt
Do you remember how it felt
When I touched you
Oh cause I remember very well

And how long has it been
Since someone you let in
Has given what I gave to you

And at night when you sleep
Do you dream I would be there
Just for a minute or two do you?

You ain't ever coming back to me
That's not how things were supposed to be
You take my hand just to give it back
No other lover has ever done that

Heartache heartache I just have so much
A simple love with a complex touch
There is nothing you can say or do
 
     
 
...............   
02:40am 09/10/2004
 
mood: drunk
Everything is alright now... still a little depressed but eh what can u do?

where's the gin and juice...
 
     

(RePPiN ~FLG~)

 
   
10:58pm 06/10/2004
 
mood: depressed
Can life get any worse?...
 
     
 
RACING RIMS 4 SELL   
04:39pm 05/10/2004
 
mood: crappy
17" RACING RIMS 4 SELL $400obo
(Tires not includeD)


 
     

(2 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
FUCK LIFE   
02:48pm 20/09/2004
 
mood: depressed
FUCK LIFE!!!!!!!!!!
 
     

(12 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
:(   
05:16pm 20/08/2004
 
mood: sad
This was a very sad day for me....



 
     

(14 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
WASTE OF TIME   
04:51pm 17/08/2004
 
mood: PISSED!!!@!@!@TITZ!!!
Fuck Sunday night was a fuckin waste. 1) Me and kevin kicked it with some lame ass girls. 2) I wasted my gas! 3) Most important of all I WASTED MY TIME! the only good thing about it was drinkin da 40's on the way to simi..
 
     

(11 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
Pointless   
03:26am 21/07/2004
 
mood: I'M FuckiN haPPy Ok?!!?
Well heres another pointless entry to my pointless journal. I can finally drive again.. well since the 8th at least, it seems like the suspension has been forever! next time i'll just hit the damn cop doing 60 if he walks out infront of my car. This summer has been boring.. i should definitely go to cancun next summer! anything is better than sittin at home all day. Right now i'm tryin to save some money so i can start fixin my car up a little, but its so hard when u got a tight ass budget.. i cant really buy anything anymore because i gotz to many billz to pay. Eh i guess u cant really do anything unless u have 2 jobs, then again if u have 2 jobs then u'll have no life.. pffff lifes a bitch!
Edit: btw my cat says MEOW = FLG
 
     

(9 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
Hmmm...   
01:31am 12/07/2004
 
mood: amused

What Is Your Best Sexual Skill?
Name:
Age:
Sex:
Sexuality:
Flirting Skill Level - 10%
Kissing Skill Level - 71%
Cudding Skill Level - 43%
Sex Skill Level - 99%
Why They Love You You can do amazing things with your tongue.
Why They Hate You You bite.
This QuickKwiz by lady_wintermoon - Taken 242865 Times.
</a>
New! Get Free Daily Horoscopes from Kwiz.Biz


HAHAHA how do they come up with this shit?
 
     

(11 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
bored   
12:50am 03/07/2004
 
mood: relaxed
i'm updating because someone told me too.... i hate being pushed around! haha jk. anywayz summer has been going by kinda slow which is a good thing. but i do the same damn thing like everyday, wake up at 12 chill for a little bit go to work at 5 then come back home at 10. Well my friends and i were suppose to go to a party today but we couldn find shit. Its all good though because tomorrow i'm gonna go to the strip club and spend all my money. damn i also gotta buy some fireworks for the 4th.. dont really know where i'm going though but whatever i do i know i'm gonna have some kinda explosives with me :). HAVE A NICE JULY 4TH EVERYONE!!! ~FLG~
 
     

(9 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
My Saturday   
08:41pm 13/06/2004
  Well its been a while since i posted anything on my LJ ; / haha just kinda busy right now. This Sat i woke up and went to that chatsworth cheer car wash with my cuz kevin because my car was still dirty from that camping trip I went on a while ago. After that we went to tilly's and got almost the same shirt ahha o well. Then we got some miccy Deez and got high, ate real quick then went with my sister, her bf, and my other cuz to watch spiderman2 (sneak preview babee). The movie was pretty tight. Then after that we went to rocket bowl and met up with John and a grip of other people. I didnt bowl since i was broke :( but i went to hot box a car right outside of rocket bowl with a couple homies. After that i went home and met up with some more friends, they just chilled for a little bit while i was getting drunk off my ass!! ... hmm i havent gotten drunk in a while too... well that was my day ~FLG~~~~~~~~~|~~~~~~~~BITCH~.
 
     

(25 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
PROM NIGHT   
12:38am 18/05/2004
 
mood: tired
Well prom was fun.. the only thing that really bothered me was we got the limo we didnt ask for. And everything they said was gonna be in the limo we didnt get so i was kinda pissed because we paid 1150 for that shit!! Other then that it was pretty tight, we were at my house for ever takin pictures. When we finally got to the prom we had to wait in line to take more pictures and then after that the time flew, i swear feels like we were at prom for only an hour. I had fun though.. i really wanted to get buzzed at prom but how ya gonna sneak in a flask :/. Anyways after prom we came back to my house to pick up the keys to my car and then we went to the Marriot. It took us like an hour just to get the damn rooms i had already reserved the day before. The manager at the hotel was being really strick with who can and who cannot go in the rooms... "only 4 people per room". So instead of partying in my homies room we all just stayed at ours . I wanted to get fucking drunk too but i was tired, so when my homies went to get some food i just smoked myself out and got a little faded which kinda made my day :). Overall i spent like almost 400 dollars that day, i guess in a way it was worth it... i really wanted to go to them after partys :(.

This is a pic taken at my house.. haha and my date was the only one there at the time.

Here are some more pictures that my cuz ESINEM (scott) has taken and this is the web site that he posted in his LJ http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/esinem@pacbell.net/album?.dir=/dcc6
 
     

(15 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
Just checkin out some ASS   
11:47pm 13/05/2004
 
mood: high

</b></a> hmmm i need to wash that ass
 
     

(3 personpeople | RePPiN ~FLG~)

 
bored   
11:14pm 12/05/2004
 
mood: bored
I got nothing else to post so i'll just post some old picture haha
shit look at that ganster
 
     

(16 personpeople | RePPiN ~FLG~)